La Federació de Pilota Valenciana va presentar ahir la campanya anomenada ‘#pilotamola’, que té com a objectiu principal modernitzar la imatge de l’esport autòcton. «Volem que es veja que la pilota és una cosa seriosa i un esport que dóna satisfacció a qui el practica. Volem arribar a més públic, que hi haja més participació i major implicació de patrocinadors», explicava el president José Daniel Sanjuán en l’obertura de l’acte.

Els responsables de l’empresa de màrqueting contractada per la Federació desenvoluparen després les línies mestres avançades pel president. Segons comentaven, han detectat que la percepció que hi ha fóra de l’àmbit de la pilota, és que es tracta d’un esport per a gent major on falta sofisticació i en el qual la dóna no està integrada.

El projecte, que tindria una durada de dos a tres anys, comprén aspectes tals com un canvi i millora pel que fa a la comunicació i a la imatge de l’esport, potenciar la presència de les dones, atraure a un públic nou adoptant diverses estratègies d’entreteniment d’altres esports i buscar patrocinis segons marquen les actuals tendències del màrqueting.

L’exposició va ser ben rebuda, si bé algunes veus consideraren que algunes idees resulten utòpiques.