La Federació de Pilota Valenciana ha establit un pla d´actuació per als pròxims tres anys on un dels objectius principals és modernitzar la imatge de l´esport autòcton. Demà es presentarà en societat el projecte en el Mercat de la Tapineria de València (19:30 hores). L´acte està obert al públic però cal registrar-se prèviament.

Segons comunica l´ens federatiu, «estem treballant colze a colze amb una empresa de màrqueting per a arribar a les empreses valencianes i a la ciutadania en general. Volem fer més gran el nostre esport, per a tots els estaments, els clubs, les escoles, els jugadors i jugadores i aficionats».

Emmarcada en esta dinàmica de modernitzar, la Federació ha llançat la campanya #pilotamola, on es demana la gravació d´un vídeo de curta durada que responga a la pregunta ´Què és per a tu el més especial de la pilota valenciana?´ i en el qual es definisca, amb una o dues paraules, què és la pilota.Conclusions jornada tècnica

Ajuntament de Borriana i el club de pilota local han fet públiques les conclusions de la jornada de comunicació i màrqueting que va tindre lloc el passat 26 de novembre, enquadrada en la Càtedra de la pilota. El text ha estat elaborat a partir de les distintes ponències realitzades, en algunes de les quals van participar els redactors de pilota d´este diari i de Levante EMV. El document i d´acord a les explicacions dels coordinadors de la jornada, Guilermo Sanahuja i Vicent Granell, «ha abordat els objectius que s´han aconseguit i, sobretot, és un diagnosi de la situació actual de la pilota valenciana».