UNIVERSITAT
Pelayo dona la benvinguda al nou curs universitari
La tradicional jornada de ‘Benvinguda de la Universitat de València’ tindrà lloc hui al recinte esportiu cobert més antic d’Europa (18.00 hores)

Héctor jugarà hui a Pelayo. / FUNPIVAL
MATIES OLIVER
La comunitat universitària comença un nou curs i això repercuteix en la pilota professional. Cada temporada, el trinquet de Pelayo es convertirà en el lloc de reunió entre els estudiants i l’esport autòcton. I és que la tradicional jornada de ‘Benvinguda de la Universitat de València’ tindrà lloc hui al recinte esportiu cobert més antic d’Europa (18.00 hores). La primera cita que apropa la disciplina més valenciana als universitaris comptarà amb una partida amb jugadors habituals als cartells professionals.
José Salvador i Héctor es veuran les cares amb Giner i Álvaro Gimeno. Els dos rests estan participant en l’actual XIV Copa Diputació de València – Caixa Popular d’escala i corda, mentre que ambdós mitgers estan competint en la III Copa 2 Caixa Popular. Això només demostra que l’entorn de la Universitat de València podrà gaudir d’un duel qualitat amb entrada gratuïta amb el carnet universitari.
Esta jornada és una més de les actuacions que la Universitat de València realitza amb l’objectiu de promoure la pilota entre la comunitat universitària.
A més de la partida de hui, el trinquet de Pelayo acollirà altra cita vinculada amb l’ens acadèmic el pròxim dia 30 d’octubre, amb Francés i Hilari davant Salva Palau i Guillermo.
La col·laboració entre la Fundació per la Pilota, entitat gestora del món professional, i de la Universitat de València es prolongarà amb altra partida en Ontinyent, en relació amb el Campus, abans que finalitze la temporada.
- El nuevo cargo de Claudio Piojo López antes del Mundial
- El Rayo Vallecano ya ha elegido a su nuevo entrenador
- Colocan al Valencia CF tras el fichaje de Adrián Liso
- El fichaje de Guido por el Valencia CF sigue vivo: NO va al Mundial
- Dylan Osetkowski, opción en el mercado para Valencia Basket
- La Real Sociedad y el Sevilla negocian un intercambio de futbolistas... con un valenciano por medio
- El Valencia Basket-Joventut, un partido para el libro de récords de la ACB
- Coquelin está en el mercado