ADEU
Félix tindrà homenatges a Pelayo i Dénia
El jugador penjarà els guants quan acabe l’any

Félix, en la passada Copa. / FUNPIVAL
J. CANO
Després de vint-i-set anys com a professional i sent una de les figures més reconegudes en la història recent de la pilota, Félix era mereixedor d’un comiat a l’altura. I així serà, perquè en tindrà dos homenatges, programats els dies 17 i 18 de desembre als trinquets de Pelayo i de Dénia.
El reconeixement que tindrà lloc a la ‘catedral’ coincidirà amb la cloenda del Trofeu Mestres. Una data important en la temporada i per tant un bon dia perquè Félix puga rebre l’estima de l’afició.
La darrera partida com a professional la jugarà al trinquet del seu poble. El mateix Félix ha configurat el cartell en el qual Pere Roc II i Javi formaran parella per a enfrontar-se a Genovés II, el mateix Félix i Héctor. La presència de Genovés II, retirat des del passat 31 d’agost, ha sigut una petició expressa de l’homenatjat.
Félix es retirarà amb quaranta-tres anys i amb un palmarés impressionant, ja que ha guanyat tots els campionats per equips destacant tres lligues, una Copa i dues edicions del Trofeu Mestres.
- Albert Celades se entera del objetivo del Cádiz CF en su presentación: 'A mí no me ha dicho eso
- Valencia CF - CF Teruel: partido amistoso de pretemporada, en vivo y en directo online
- Valencia CF - CD Teruel: Hora y donde ver el partido por televisión y online
- Última hora | Arnau quiere jugar en el Valencia CF y la negociación con el Girona se calienta
- Oficial: El once del Valencia CF para el amistoso frente al Teruel
- El Celta se lanza a por uno de los extremos de la lista del Valencia CF
- El Teruel eclipsa a un Valencia CF que da síntomas muy preocupantes (0-1)
- Un equipo de Portugal quiere al delantero del Valencia CF Alberto Marí