Saltar al contenido principalSaltar al pie de página
GALOTXA

Foios i Pelayo gaudeixen de la festa de l’Edicom de galotxa

Montserrat eleva a vuit els seus títols de l’Interpobles carrer en vèncer la final de Primera davant Massalfassar. Manises es fa amb l’entorxat en trinquet després de superar a Torrent al trinquet de Pelayo

Montserrat, campió de Primera Carrer davant Massalfassar.

Montserrat, campió de Primera Carrer davant Massalfassar. / FEDPIVAL

¿Ya nos sigues?Márcanos como medio preferente
Añádenos en Google
Foios / València

La 38 edició del Campionat Interpobles - Gran Premi Edicom de galotxa ha conclòs aquest cap de setmana amb la celebració de les finals de les modalitats de carrer, a Foios, i de trinquet, a Pelayo.

El títol de Primera de carrer ha sigut per vuitena vegada consecutiva per a Montserrat mentre que el de trinquet ha recaigut en Manises.

Quant a les finals de la modalitat de galotxa carrer, celebrades al carrer de pilota de Foios, cal destacar el vuitè títol consecutiu de Lanzadera Montserrat, que va guanyar la final davant Electrofassar Massalfassar per un contundent 70 per 25 al marcador.

Javi Campos va destacar amb el millor Montserrat.

Javi Campos va destacar amb el millor Montserrat. / FEDPIVAL

La final va estar disputada d’inici amb 4 o 5 jocs molt competits, però després els montserraters, formats per Òscar, Javi, Carlos i Rafa, van traure el ‘calaix de màgia’ per a posar terra de per mig i endur-se la final davant l’equip de l’Horta Nord, composat per Javi , Rafa, Lluís i Óscar, que no va poder lluitar tant com hagueren desitjat.

En Segona, Lanzadera Montserrat va repetir títol gràcies al seu equip B, integrat per Andreu, Carlos Gómez i Carlos García, que va vèncer al CPV Borbotó B, format per Juanjo, Castelló i Enrique. El tanteig final va ser de 70 per 40 en favor dels montserraters, que podran tindre dos equips en Primera en la pròxima edició.

Montserrat B, el millor de Segona.

Montserrat B, el millor de Segona. / FEDPIVAL

El Beniauto Faura B es va fer amb el ‘derbi’ en què s’havia convertit la final de Tercera carrer. L’equip composat per Alberto, Josué, Alex i Juanba va superar per 70-35 al Navagro Faura A, format per Antón, Eloy i Dani.

Faura B s'adjudicà el derbi de Tercera.

Faura B s'adjudicà el derbi de Tercera. / FEDPIVAL

Altre ‘derbi’ el que es va viure en la final de Curtes A. Meliana E, integrat per Artur, Josep, Diego, Rafa i Rubén, es va proclamar campió davant Meliana C, format per Paco, Jose, Pepe i Pau, també per 70 a 35.

Meliana visqué una festa amb la final de Curtes A.

Meliana visqué una festa amb la final de Curtes A. / FEDPIVAL

El tercer dels títols de Lanzadera Montserrat el va aconseguir l’equip C montserrater, format per José Javier, Fede, Alan i Blanca, davant Meliana Z, integrat per Pablo, Pau, Víctor, Vicent i Ferran, per un marcador final de 70 a 45.

El títol de Curtes B, per a Montserrat.

El títol de Curtes B, per a Montserrat. / FEDPIVAL

En la final de la categoria femenina, Marquesat F va aconseguir el triomf davant Meliana, en una final molt igualada, on les d’Alfarp van prendre sempre la iniciativa davant l’equip melianer, integrat per Marta, Mar, Carmen i Estela. Al remat, 70 per 50 per a l’equip format per Laura, Meritxell i Andreea.

Marquesat s'emportà la final Femenina.

Marquesat s'emportà la final Femenina. / FEDPIVAL

El Club de Meliana sí que va aconseguir el títol en la final de Juvenils, on va vèncer precisament a Lanzadera Montserrat. El conjunt de l’Horta Nord, integrat per Jaume, Sergio i Xavi, es van endur el títol en la final més igualada per un definitiu 45 per 50.

Meliana, campió Juvenil.

Meliana, campió Juvenil. / FEDPIVAL

Manises es fa amb el títol de trinquet amb els germans Cervera

El Caixa Popular Manises A va conquistar el seu primer Edicom a la modalitat de galotxa trinquet. L’equip format per Vicent, Salva, Xavi, Mario i Luis es va acoblar millor al trinquet de Pelayo, escenari de les finals, per imposar-se a un Trinquet de Torrent A integrat per Hèctor, Jorge, Miguel Ángel, Pau i Ramón (70-30).

Manises guanyà a Primera trinquet davant Torrent A.

Manises guanyà a Primera trinquet davant Torrent A. / FEDPIVAL

Quant a Segona, Faura es va fer amb el segon títol d’aquesta 38 edició del Campionat Interpobles - Gran Premi Edicom de galotxa gràcies a la seua victòria davant Alberic B. L’equip de Lairabas Inversions Faura C, format per Joan, Martí i Cristian, va doblegar a l’Exrumjar Alberic B, integrat per Adrián, Jesús, Javi, Quique i Josep, per un marcador de 70 per 45.

Faura s'apuntà el títol de Segona trinquet.

Faura s'apuntà el títol de Segona trinquet. / FEDPIVAL

En la final de Tercera trinquet, Manises no va poder repetir títol ja que Tavernes Blanques B, format per Roberto, Álvaro, Alejandro i Toni, els va vèncer per un marcador de 70 per 40. Els manisers, integrats per Pedro, Pablo, Arseny, Aarón i José Ramón, no van poder donar doble alegria al CPV Manises, que encara així, es va fer amb el títol més rellevant de la modalitat.

Tavernes Blanques s'imposà a Tercera trinquet.

Tavernes Blanques s'imposà a Tercera trinquet. / FEDPIVAL

Participaren en els lliuraments de trofeus i medalles Vicent Vilata, CEO d'Edicom; Sergi Ruiz, alcalde de Foios, i Emma García, regidora d'Esports; Higinio Yuste, alcalde de Massalfassar; el regidors i regidora Robert Beltrán i Joan Amer (Faura), Sergio Climent (Tavernes Blanques) i Laura Sanjuán (Montserrat), i el vicepresident i les vicepresidentes de la FPV Juanba Camarelles, Elvira López i Susana Martínez.

Relleu alça el Circuit de Llargues a Orba

Els relleuers s’imposaren amb comoditat al CPV Sella per un marcador de 8 a 1.

Relleu, campió davant Sella en categoria Sènior.

Relleu, campió davant Sella en categoria Sènior. / FEDPIVAL

Aquest cap de setmana es van celebrar al carrer d’Orba les finals del 7è Circuit de Llargues. El GRE Pilota Relleu, en categoria Sénior, i el CPV Vall de Laguar, en Juvenils, són els equips campions d’enguany.

Respecte a la final de la categoria Sénior, el GRE Pilota Relleu, format per Sergi, Rafa, Rubén, Raúl i Borja va jugar altra partida supèrbia per endur-se el títol.

Després de vèncer a Benidorm en semifinals, va guanyar 8 a 1 al CPV Sella, conformat per Martines, Jesús, Toni, Antonio, Adolfo i Joan. Sergi, traure relleuer, va ser determinant amb una gran actuació que els va encaminar cap a un títol un tant inesperat per com s’ha produït.

Sergi d'Agost jugà una gran final.

Sergi d'Agost jugà una gran final. / FEDPIVAL

Quant a la categoria Juvenil, Vall de Laguar, format per Pere, Joan, Arnau, Daniel, Carlos i Pau, es va fer amb el campionat gràcies a una espectacular remuntada davant el CPV Orba, integrat per Eric Cullo, Elies, Arnau, Ángel, Joan i Andreu.

La partida va ser molt igualada entre dos localitats veïnes i dos conjunts que es coneixen bé. Amb el marcador de 6 per 4 a favor d’Orba, pareixia que l’equip local durant les finals, s’enduria el títol, però els de Vall de Laguar van saber temperar els nervis i remuntar per a endur-se el títol gràcies al 6 a 8 final.

Laguar, campió Juvenil.

Laguar, campió Juvenil. / FEDPIVAL

Lliuraren els trofeus a campions i subcampions Saoro Oliver, regidor d'Esports d'Orba; Juan Carlos Mengual, alcalde de la Vall de Laguar; Juanjo Pérez, regidor de l'Ajuntament de Relleu; Hugo Barrachina i David Mas, regidors de l'Ajuntament de Sella; Vicent Molines, president de la FPV, el vicepresident Juanra Such i la vicepresidenta Elena Gómez.

Tracking Pixel Contents