Alejandro, Pere Roc II i Salva Palau tanquen amb victòries
Els grups A, B i D de l'Individual d’escala i corda ja coneixen als seus classificats i els corresponents emparellaments dels quarts de final

Pere Roc sospira en la partida del trinquet de Pedreguer. / FEDPIVAL
L'Individual d'escala i corda va tancar tres dels quatre grups que hi ha en joc dels octaus de final. En el Grup A i D, es van definir les respectives posicions de classificació. La victòria d'Alejandro en Pelayo per 60-45 contra Marc li va valdre per a passar com primer i enfrontar-se a Monrabal, que va perdre contra Salva Palau a Pedreguer (30-60). La partida més decisiva va ser també al trinquet de la Marina Alta amb Pere Roc II aconseguint classificar després d'una remuntada de Julio Palau que no va acabar de forjar-se (60-55).
L'emoció es va mantindre a Pedreguer fins a l'últim joc amb la classificació en l'aire. Pere Roc II va arribar a tindre un marcador favorable de 50-25. Unes molèsties a la mà van fer que el de Benidorm començara a jugar de manera conservadora i això ho va aprofitar el d'Alginet. Julio Palau va anar desplegant cada vegada més confiança i retallant de forma merescudaarribant a igualar la partida 55-55. L'últim i decisiu va tindre color roig. Esta victòria li permet a Pere Roc passar com a segon del Grup B i el d'Alginet cau eliminat.
Abans, la partida a Pedreguer entre Salva Palau i Monrabal no va deixar grans sorpresses. A pesar que era la primera partida per al d'Alginet en este Individual, va fer valdre la seua condició de favorit. Salva Palau va marxar amb facilitat en el marcador davant un Monrabal que va aconseguir sumar alguns jocs en el tram final. Els dos passaran a quarts de final ja que la lesió de Francés va impossibilitar que hi haguera més batalla al Grup D.

Salva Palau juga la pilota parada. / FEDPIVAL
Precisament els dos classificats d'este grup es veuran les cares contra els dos restos de Montserrat. Alejandro va aconseguir en Pelayo guanyar a Marc per 60-45 en una partida que va transcórrer amb repartiment de jocs fins al 35-40. El recent campió de la Lliga sempre va ser per davant i va aconseguir augmentar la diferència en la recta final amb un 40-50 que va alliberar la igualtat. Amb la victòria, Alejandro aconseguix la primera posició del Grup A i s'enfrontarà a Monrabal el 6 de juny al trinquet de Pedreguer, i Marc contra Salva Palau el 8 de juny a Riba-roja.

Alejandro, al trinquet Pelayo. / FEDPIVAL
Salelles guanya a Marrahí
En l'Individual de raspall, l’enfrontament directe per una plaça per a les semifinals del Grup B va acabar caient a favor de Salelles II. El resto d'Oliva es va mostrar bastant superior a un Marrahí que no ha aconseguit donar la seua millor versió amb les molèsties que arrossega des de la Lliga CaixaBank (25-05). Salelles passa com a segon i es mesurarà contra Tonet IV.
- La otra buena noticia de la victoria del Valencia CF ante el Alavés
- Los números que confirman el acierto del Valencia CF en el fichaje de Unai Núñez
- El Valencia Basket contribuye a que la ACB bata un récord histórico de 37 años
- El 1x1 de los jugadores del Valencia CF ante el Alavés
- Quique Sánchez Flores estalla tras el penalti del 99’ en Mestalla: “Lo más duro es el cómo”
- La remontada del Valencia CF que enloquece a Mestalla
- Juan Roig habla sobre una posible compra del Valencia CF
- Carlos Corberán opina sobre el penalti en contra: 'Tanto a favor como en contra se debe valorar