Sueca proclama als campions autonòmics dels JECV d’escala i corda
El Genovés, Moixent, Massamagrell i Quatretonda van brillar a les finals celebrades divendres i diumenge

Categoria juvenil. / SD
El trinquet Municipal ‘Eusebio’ de Sueca va ser l’escenari aquest cap de setmana de les finals autonòmques dels 43 Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana de la modalitat d’escala i corda, amb la col·laboració tant de l’Ajuntament de Sueca com del Club de Pilota Xúquer Sueca. Les escoles del Genovés, Moixent, Massamagrell i Quatretonda van ser les més destacades i van aconseguir el triomf després d’una competició molt disputada en les categories benjamí, aleví, infantil, cadet i juvenil.
Al nivell més jove, el benjamí, Quatretonda es va imposar per davant de Meliana, subcampió. Ondara va aconseguir la tercera posició, seguida de Xilxes. El Genovés va emportar-se la victòria en la categoria aleví, després de superar a Beniarbeig – Orba. En tercer lloc va acabar Massalfassar, mentre que Almassora A va signar la quarta plaça.

Categoria benjamí. / SD
Pel que fa al nivell infantil, Massamagrell A va aconseguir el triomf. La Baronia va dominar davant Pedreguer i Onda va completar les posicions d’honor. Moixent va monopolizar la final A de la categoria cadet. La Vall de Pop va aconseguir la medalla de plata i La Vall de Laguar A i Castelló tancaren el podi.

Categoria aleví. / SD

Categoria infantil. / SD

Categoria cadet. / SD
Per últim, a les finals intermunicipals juvenils, Massamagrell també es va adjudicar el triomf, per davant de Massalfassar, Benissa i Onda. Participaren en el lliurament de trofeus Celia Más, alcaldessa de Pedreguer i Elena Gómez i Ximo Manzano, vicepresidents de la FPV. El programa dels 43 Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana compta amb la col·laboració dels ajuntaments que cedeixen les seus en cada jornada, Caixa Popular, la Generalitat Valenciana i la Diputació de València.
- Topuria: “Somos la promotora número dos del mundo y es cuestión de tiempo que seamos la número uno”
- El salto de David Otorbi
- Bombazo en el próximo rival del Valencia Basket en Euroliga
- Parte médico de Eray Cömert: tiempo de baja y alternativas del Valencia CF
- Betis y Villarreal espían a Guido en el Martínez Valero
- Corberán y la plantilla del Valencia reviven al monstruo de Meriton
- Gourlay cambia su postura sobre el director deportivo en el Valencia CF
- Victoria vital del Valencia Mestalla ante el líder para alejarse del peligro