Montserrat suma el 9é Interpobles Edicom de galotxa a Meliana
El club melianer, Foios, Faura i la Baronia també van conquistar títols entre divendres i dissabte
La FPV informarà en breu de la nova data de les sis finals suspeses per la pluja

Montserrat, campió de 1a carrer contra Massalfassar. / Fedpival
Aquest cap de setmana es disputaren parcialment al carrer municipal de pilota 'Vicent Venancio' de Meliana les finals del 39é Campionat Interpobles de galotxa Gran Premi Edicom. Huit dels 14 títols en joc es van resoldre entre el divendres i el dissabte, amb tres campionats per al club amfitrió, Meliana, dos per a Foios i un per a Montserrat, Faura i la Baronia.
La resta de finals, corresponents a les categories Femenina, 2a Carrer i 2a Curtes, més els tres nivells de la modalitat en trinquet, hauran d'ubicar-se en altra data, que la Federació de Pilota Valenciana comunicarà pròximament.
Màxima categoria
La vida continua igual en la màxima categoria de la modalitat en carrer. Lanzadera Montserrat va conquistar el nové títol del seu palmarés (8 en els últims 9 anys) després del seu còmode triomf contra Electrofassar Massalfassar per 70-35. Óscar, Carlos, Andreu i Rafa s'imposaren amb autoritat davant Moro, Rafa, Luis, Óscar i Xato.
Precisament Massalfassar continua liderant el rànquing de l'Interpobles Edicom, amb 13 campionats, però, per segon any consecutiu, haurà de conformar-se amb el subcampionat.

Meliana s'imposà a Massalfassar en categoria juvenil. / Fedpival
Pel que fa a la categoria juvenil, el títol es quedà 'a casa' gràcies a la victòria de Petardería Fantasía Meliana contra Agroturia Massalfassar (50-35).
En les categories de Curtes, a Primera, el duel entre dos equips del club melianer va ser per a la formació C per 70-45, per davant de Caixa Popular Meliana B.
A Tercera de curtes, Laborfis Val i 30 Foios s'emportà el títol en el seu enfrontament contra Ajuntament de Beniparrell per 70-40.
Categories escolars
Meliana va apuntar-se el seu tercer títol en la categoria cadet, gràcies al seu triomf contra Traverauto Riba-roja per 50-30.

El club melianer va monopolitzar la final de 1a Curtes. / Fedpival
Quant als infantils, La Baronia A superà a Distribuidora Eléctrica Meliana per un clar 50-10.
Al nivel aleví, Faura dominà amb contundència contra Alfara del Patriarca (50-0). Per últim, a la categoria benjamí Foios s'imposà per 50-20 davant Mondefruta Montserrat.
Participaren en el lliurament de trofeus i medalles Pedro Cuesta, diputat d'Esports de la Diputació de València i regidor d'Esports de Meliana, Trini Montañana, alcaldessa de Meliana; Joan Amer, regidor d'Esports de Faura; Vicen Martínez, Emma García i Laura Sanjuán, regidores d'Esports de Beniparrell, Foios i Montserrat; Vicent Molines, president de la FPV; i Juanba Camarelles i Jesús Fontestad, vicepresidents de la FPV.
- Braulio se confiesa en su despedida de Osasuna: Fichajes, Jesús Vázquez y la oferta del Valencia CF
- Cañizares: 'No sé cómo Braulio se mete en este lío porque...
- Así es el perfil de fichajes que el Valencia CF espera de Braulio Vázquez
- Óscar Sánchez confirma la vuelta de dos jugadores a la convocatoria del Alavés - Valencia CF
- Estos son los fichajes que hizo Braulio Vázquez en su primera etapa como director deportivo del Valencia CF
- Primer jugador del Valencia CF que se despide de Carlos Corberán
- Despedida relámpago de Corberán en Paterna
- Óscar Sánchez habla de su futuro en el banquillo del Valencia CF