Els trios d’Ana i Amparo remunten al trinquet d’Alcàsser
Ana, Mireia i Fanni (Pedreguer - Rolser) guanyen 25-15 a Myriam, Mar i Laura M. (Alqueria d´Asnar - Hinojosa), i Clara, Amparo i Patri (Beniflà) per 25-20 a Maria E, Natalia i Isabel (Rafelbunyol)

Lliga CaixaBank de raspall femení al trinquet d'Alcàsser. / FEDPIVAL
El trinquet d’Alcàsser va acollir este diumenge dos partides corresponents a la tercera jornada de la Lliga CaixaBank de Raspall femení Pro. Clara, Amparo i Patri (Beniflà) van rescatar una derrota en l'últim joc davant Maria, Natalia i Isabel (Rafelbunyol). Mentres que la remuntada d'Ana, Mireia i Fanni (Pedreguer - Rolser) a Myriam, Mar i Laura M. (Alqueria d´Asnar - Hinojosa) els va servir per a continuar mantenint el lideratge.

Ana, Mireia i Fanni al trinquet d'Alcàsser. / FEDPIVAL
“La partida ha sigut molt complicada, amb moments de pujada i baixada per als dos equips”. Així descrivia Amparo l'arrancada d'una partida en la qual van arribar a col·locar-se 15-10 després d'un inici molt disputat. El trio de Rafelbunyol va continuar fent força amb una gran Natalia que va permetre a les seues posar-se per davant en el marcador. Amb el 15-20 i les blaves ben posicionades per a emportar-se els dos punts, la mitgera de Moncada va parlar a les seues transmetent-li una confiança que va acabar atorgant la victòria. “Era un moment decisiu i si no féiem el joc perdíem. Hem tingut calma perquè sinó ho anàvem a tindre tot en contra”, assenyalava Amparo.

Clara, Amparo i Fanni en la partida de Lliga CaixaBank. / FEDPIVAL
La segona partida a Alcàsser tampoc va deixar a ningú indiferent després del sorprenent 0-15 de Myriam, Mar i Laura (Alqueria d´Asnar - Hinojosa). L'equip blau va eixir per totes amb una Mar molt incisiva. Myriam va continuar aportant seguretat des del resto i Laura convertia els quinzes que li quedaven pendents a la de Bicorp. En el trio de Pedreguer-Rolser van saltar les alarmes i tot va canviar. Ana es va fer propietària de la partida amb la transcendental aportació de Mireia i Fanni per a remuntar.
“Els tres primers jocs ens passen per damunt, quasi ni ens assabentem. Hem hagut de canviar la manera de jugar i hem pogut fer tots els jocs seguits”, confessava la de Beniparrell en finalitzar.
Victòries importants de Puchol II i Gimeno
En el trinquet El Rovellet de Dénia es van mesurar dos equips molt necessitats de punts. Amb la baixa de De la Vega, Gimeno va tindre que jugar amb Julio Palau i Rubén. Un trio on va destacar l'atreviment i encert del punter. Malgrat tindre a un dels equips amb més experiència davant; Pere Roc II, Guillermo i Jesús (Benidorm), el de Moixent va ser peça clau per a guanyar la partida. Els primers jocs van ser molt disputats però la partida es va desembossar a favor de l'equip de Massalfassar-Agroturia que va agafar la directa amb un 20-40. Els ànims dels rojos estaven per terra, però l'experiència de l'equip va fer traure l'orgull per a recuperar-se amb tres jocs consecutius (35-40).

Julio Palau, Gimeno i Rubén al trinquet de Dénia. / FEDPIVAL
La inèrcia havia canviat per complet i els dubtes van passar a l'altre costat de la xarxa. Als blaus els estava costant un món fer els jocs però un extraordinari Rubén s'encarregava de tancar quinzes de molt de desgast per a Gimeno i Julio Palau, que aguantaven les envestides del trio rival. D'esta manera arribaven al 60-40, que donava la primera victòria a l'equip de Massalfassar-Agroturia.
Per la seua banda, Puchol II, Salva i Mañas (Dénia) van sumar la tercera victòria en la Lliga CaixaBank d’escala i corda Pro1 i es col·loquen segons amb un partit menys que la parella de Alejandro i Hilari (Montserrat). El trio que representa a Dènia va patir per a superar una gran actuació de Jose Salvador. Puchol II va haver de traure tots els seus recursos després que la partida a Burriana passara l'equador amb el trenta iguals contra J. Salvador, Pere i Javi Campos (Pedreguer - Masymas). Els rojos van aconseguir tres jocs d'avantatge que van poder rendibilitzar fins al 60-50 final.
- Los primeros planes del Valencia CF para el mercado de verano
- El Valencia CF fichará un director deportivo especializado en el mercado español
- Pepelu: “Sabiendo que queda una prórroga luego, no podemos gestionar así la jugada"
- Multa al Real Madrid antes de Mestalla
- Goldman Sachs y la cláusula de riesgo de descenso firmada con el Valencia CF
- Europa, tenéis un 'problema': Jean Montero
- Buenas noticias en el penúltimo entrenamiento con vistas al once ante el Real Madrid
- Ron Gourlay y el recuerdo de Paco Alcácer