ESCALA I CORDA
La Copa comença amb un recital de Soro III a Vila-real
Amb Jesús com a company, van superar a José Salvador i Tomàs II, que van començar manant per a després caure per 60-35

Soro III va ser la figura de la partida inaugural de la Copa / FUNPIVAL
J. CANO
El trinquet de Vila-real sempre ha estat un dels més propicis per a veure la millor versió de Soro III i ahir va tornar a passar en la partida inaugural de la Copa Diputació de València - Caixa Popular d’escala i corda, en la qual el pilotari de Massamagrell i Jesús es van imposar a José Salvador i Tomàs II pel resultat de 60-35.
Primer van manar José Salvador i Tomàs II, perquè el rest de les Valls espentava des de darrere i el mitger de Xaló afinava per a acabar el quinze. Enfront, Soro III passava carros i carretes, però Jesús havia començat gelat i no rematava amb contundència.
En 15 per 30 estava el marcador quan Jesús va entrar en partida per a situar-se al nivell del seu escaleter. Ara sí, la roja era una parella compensada, encertada i compenetrada. Tant, que es va situar 45-30 per davant, amb la majoria dels jocs renyits llevant de dos que José Salvador i Tomàs II van ‘regalar’ amb diferents errades. La brega es va mantenir fins al parcial de 55-35. Després, Soro III i Jesús van certificar la victòria amb autoritat.
Així les coses, Soro III i Jesús arranquen la competició oferint una magnífica impressió mentre que la de José Salvador i Tomàs II va ser bona encara que la irregularitat en moments puntuals els va castigar.
- Las opciones de Valencia Basket frente al Baskonia para tener más descanso
- Fecha y hora del quinto partido del playoff de Euroliga ante el Panathinaikos en el Roig Arena
- Carlos Corberán: 'La posición es temporal. Sabíamos que iban a faltar muchos más puntos
- La asombrosa petición de Dimitris Giannakopoulos a Valencia Basket y la Euroliga para el quinto partido
- El Sevilla FC adelanta al Valencia CF con otro movimiento del club por la salvación
- Ataman ya calienta el quinto partido: 'Espero que sea justo. Lo de hoy no lo he visto en 25 años
- Otro ridículo de Ataman con Pedro Martínez antes del Panathinaikos - Valencia Basket
- Un colosal Jean Montero silencia el OAKA y hace soñar con la Final Four